kahvepres Kızlar verem aşisni olduk 1 ay önce az evel bi arkadas dedi izi olması lazım olmasa aşı tutmamş demek baktık iz yok bi sıkıntı olurmu
Aaylinnnn kahvepres küçücük kızarıklıkta mı yok hiç bişey yok yani bizimde 1 ay oldu ama küçücük bi kızarıklık olmuştu hala öyle duruo
Merilayda07 kahvepres benim bebeğimde 2 gün önce oldu ufak nokta gibi kızarıklık var banada tutarsa iz olur tutmazsa iz olmaz demişlerdi canım
Emine_elis kahvepres salı günü bnm kızımda olck bakalm. Yaa o iz bnde de yok ki şimdi görünce o zmn bnmkk de tutmamş😂 küçükken çok hoşuma giderdi herkzde iz var bnde yoktu 😂😂😂👏
Aaylinnnn kahvepres doktorunuza danışın isterseniz ya da aile hekiminize bilgim yok yanıltmak istemem kimisinin büyük kiminin küçücük olduğunu duydum da olmayanı duymamıştım
bsrylmz1q Belli bir süre sonra oluşuyor baya kabul bağlıyor sonrasında yanlış hatırlamıyorsam bizim 1 ay sonra falan belli olmaya başlamıştı. Uzun sürüyor kahvepres
Bebegimm1 kahvepres aşıdan 8 10 hafta içinde iz çıkıyor yanı 1 ayda belli olmaz 1 ay daha geçsin belli olucaktır benmki 4.ayından snra iz çıkmıştı içi iltihap dolmuştu
Gulcin_DA Hobbalayarim evet benim bebeğim 4 aylık yeni yeni morumsu bi iz çıktı bende tutmadı diye üzülmüştüm
bebeginekanalize Benim bebeğimde 2 ay geçtikten sonra oluştu iz. Kabuk bağladı , şişti , iltihaplı gibi oldu ve şu an hala öyle. İlk zamanlar bizim de yoktu
Askdurum kahvepres Kızımda iz çıktığında üzerinden 1 buçuk ay geçmişti, şuan o iz büyüdü sürekli kabuk atıyor merak etmeyin bende endiselenmistim bu aşı tutmadı diye ama sonradan oluyor
kahvepres Askdurum yha bununkinde hic kizarkllk bile yok nokta kadar öyle söyleyincde arkadas korktum
Niluska kahvepres benim kizim da 2. Ayinda olmustu asiyi. Hic iz olmadi. Hatta 4. Ay rutin kontrolunde doktoruna sorduk, kontrol etti. Dokununca altta bir sislik var merak etmeyin tutmustur o demisti.