moonbabymom Merhaba yaptıranlar veya taktıranlar hangisini önerir merak ediyorum. Bilgi verir misiniz ?
Ruyaalya moonbabymom özelde doğumumu yaptıran doktorum taktı tavsiye ederim .ama devlet hastanesinde çok emin olmamakla birlikte ebelerin taktığını duymuştum.
ayse_kskn moonbabymom nexplanon (deri altı impilantı) tavsiye ederim koruma özelliği %99.9 3 sene koruyor
Musbet moonbabymom devlette taktırdm 1 ay snra kontrole gel o zamana kadr korun demşti kontrole gittm yerinde değil diyip geri çıkardılr 3 ay snra gel dedi şimdi özelde taktırmayı düşünyrm
Sena_aksacc moonbabymom evet kayma olmuyormuş bir de bakırlı hormonlu falan olanları var sanırım onlarda daha iyiymiş
moonbabymom Sena_aksacc evet hormonlu olanların iyi olduğunu bende duymuştum devlette yaptıranı duymadım ama
moonbabymom Ruyaalya koruma açısından güvenilir mi doktorunuzun tavsiyesi miydi? Birde ayrıca korunuyor musunuz yeterli oluyor mu
ayse_kskn moonbabymom yani 3 senede bir 5000 olarak düşünün zaten 3 sene boyunca iğneye yada hapa yada kondoma 5000 lira veriliyordur illaki