Kızlar ben pazartesi kürtaj olacaktım bebek saglıksız diye. Ama şuan evde kanamam geldi ne yapmam lazım. Evde düşmesi daha iyi kürtaj olmaktansa. Ama 1 sene önce sezeryan doğum yaptım sezeryanlıyım. Kanama çok aşırı olursa durduramayız diyo doktorlar. Şuan kendi kendine düşmesi için ne yapayım. Kanama çok az gelmiş bi parmak kadar