Kızlar 2 aylık bebeğim 3 4 gündür ateşi çıkıyordu fitil veriyordum geçiyordu . Bugün hiç durmadı sabahtan beri ateşi vardı doktora götürdüm kanında aşırı derecede enfeksiyon var boğazında da biraz kızarlıklık var dedi. İğne ,antibiyotik şurup ve ağrı kesici ateş düşürücü şurup verdi. İlaçlarını veriyorum ama hep ağlıyor. Aniden ağrısı oluyor ve cırlamaya başlıyor. Biraz da olsa rahatlatmak için ne yapmam lazım ateşi inip çıkıyor sürekli. Başına gelen varsa nolur öneride bulunun perişan oldu çocuk ağlamaktan.