Miniminim ayakta sallamaya alistiysa gözün aydın artık unutturamazsin. 3.5 yaşına kdar oğlumu ayakta sallayarak uyuttum 2.5 yaşına kdar gece bile salliyordum sonra bı ara gece sütünü içip TV de çizgi izleyerek uyumaya başladı sadece gündüz uyuyacagi zaman devam etti ayakta sallamam ve 3.5 yaşından sonra kardeşi doğdu ayakta sallayamayinca gündüz uykusunu bıraktı. Yani çok zor. Kısa bır süre sonra sallamayinca tam yatacaklari zaman direk gözünü açıyorlar. Allah sabır versin.