Merhabalar. Beşik konusunda, sizce park beşik mi yoksa mobilya beşikler mi. Bebeğim 9 aylık, şuanki beşigimiz mobilya beşik. Ama etrafını koruyucu koymaktan beşik alanı daraldı. Çünkü bebeğim habire kendini atıyor kafası hep beşiğe çarpıyor. Normal koruyucular kısa kalıyor, oyuzden kendi yöntemlerimle beşiğin etrafını kapladım. Bu seferde onları asılıyor. Park beşik alsam acaba daha mı kullanışlı olur. Pişman olur muyum çünkü evim küçük park beşik alırsam mobilyayı elden çıkarıcam