Haftada bir tülleri yıkayan,hergun koltuk silen ,15 günde bir dolapları boşaltan, haftada bir cam silenlere rastladim bebeklerimizden ön planda mi tutuyoruz acaba? Ben aşırı titiz bir insan değilim ama etkileniyorum.Su şekilde komşum her gün evi baştan sona temzileyen biri e ister istemez onun yanında kendimi rahat ve dağınık hissediyorum.onun için bebeklerimizi perişan etmeyw gerek var mi