Urazsinem sislik normal ama birwz huysuz olabilir bu yuzdeb bardak kullanin birde her bez degisiminde hametan sıktım ben üstüne günde 3 kerede kantaron yagi damlattim iyilesmeyi hizlandiriyor gunde 3 kere 5 6 damla seklinde yapabilirsiniz dikiş bolgelerini denk getirmek biraz zor dokumamiyoruz ve alta damlatamayiz o yizfen ben tepesinden damlatiyordjm asagilara akiyordu kendisi 2. Gün hemen banyo yaptirmistim ben sonra 1 gün arayla banyo yaptirdim banyoda iyi geliyor bu surecte bide minnacik cis bile yapsa altini degistirin buda cok huysuz eder bebegi geçecek biraz zaman 🙏🏻🌸