Merhaba kızlar sorum olacak. Bebeğim 40 günlük olacak yarın gaz çıkarırken yardımcı olmak için bacaklarını karnına götürme hareketi yapıyorız yani bebek sırt üstü yatarken ayaklarını karnına ittiriyoruz ve bisiklet hareketini yapıyoruz eşimle bebek için de işe yarıyor gazı çıkıyor. Kaynanam kalçası çıkar yapmayın o daha çok küçük dedi. Öyle bir şey olabilir mi karnına saat yönünde masaj da yapıyorum zeytinyağı sürüp onu da yapmayın bağırsakları dolaşır diyor
Bu soru da benimle ilgili 40 gün olmasına rağmen hala benim kanamam bitmedi çok az gelmesine rağmen şimdi ben gusül almalı mıyım almamalı mıyım