Niloya_ IremAsel1 Konya da yaşıyorum Meramda değilim merkezdeyim ama meram çok güzel gezilecek yerler doğası o kadar güzel ki yesilligi ay misss geldiğinizde seveceğinize eminim hele yaz aylari meram bi başka güzel 😍
ElizEla_ IremAsel1 bizim de tayinimiz konyaya cikti. En gec agustosta orda olacagiz. Arkadas olabiliriz☺️