Beyza_ae kargoyu bildigim kadarıyla 3-5 iş gunu icerisinde cikarma hakları var ama sizinde kargoya verilmeden iptal etme hakkiniz var kendilerine soyleyin ben şehir dışına cıkıcam gitmeden once gelir diye siparis vermiştim ama siz daha kargoya bile vermemissiniz urun geldiginde ben evde olmicam diye soyleyin belki o zaman 2kere kargo odememek icin iptal edebilirler bi sansinizi deneyin isterseniz sizin haklariniz oldugu gibi onlarinda hakları var ama kargo cikis gununun kac gun oldugunu blmiyorum o sureyi aştiklarinda sizin kargoyu almama iptal etme hakkiniz var diye biliyorum