Asli7 Kızlar sezeryan üstünden 10 ay geçti.dikişlerimle göbek deliği arasını hala hissetmiyorum. Sis hem de hamile gibi. Bebeğim biraz ağır taşırken göbeğim falan düşmemiştir dimi? Yoksa genelde mi öyle