Bebeğim 10 aylık altta iki dişi var göğsümü yara yaptığı için silikon kullanmaya alışıyorum ama tutmuyor silikon olmadan emziriyorum bu seferde kıstırıp iyice kötü yapıyor Bi eren tutturdum arada iyi tutuyor sonra onuda reddediyor çok huzursuz ilk diş cıkaracağı zamanda böyleydi acaba üst dişlerimi cıkacak bilgisi olan varmı