sumeyyeyilmaz Hanımlar 2 aylık bebeğim var. Bugün toplasanız 1 saat anca uyudu. Sürekli mızmız bazen iyi bazen ağlamaklı artık kafayı yedim bugün. Nasıl uyutuyorsunuz bebeklerinizi ne yapmam lazım cıldırmak üzereyim. Sabah 7den beri ayaktayız bu arada
Zeyneppppp sumeyyeyilmaz aynı şeyi yaşıyoruz çok yoruldum şuan bile beşik sallıyorum bizde 1 ay 20 günlüğüz
Berra_K sumeyyeyilmaz ay benimki de ayni ya iki aylık uyumuyor ayağımda sallıyorum uyuyor beşiğine koyucam arkamı döndüğüm gibi kalkıyor uyusa bile kıvranıp duruyor yatakta
Busrkrkc sumeyyeyilmaz gazı olabilir ya da doymuyor olabilir benim kızımda 20 günlükken öyleydi gaz damlasından sonra daha iyi oldu şükür
nurefsanakbulut sumeyyeyilmaz aşkım doymuyor olabilir yaa ben normalde emziriyorum ama mamada veriyorum bazen gerçekten asla ve asla uyumuyor 90 ml mama yapıp zorla içiyoruz çocuk resmen bayılıp uyuyor 4 5 saat kalkmıyor
Gulsu_Gul Vallahi ben sallıyorum şimdi sallamak şöyle zararlı böyle zararlı diyecekler olabilir biz de biliyoruz tabiki ama insan çaresiz kalınca her yolu deniyor.
yanikkozaanne Canım genelde öyle oluyorlar ama 1 saatlik uyku da az doymuyor mu acaba ? Günde kaç cisli bez alıyorsun?
Berra_K yanikkozaanne ben mesela günde 3 ya da dört bez değiştiriyorum benimki de uyumuyor şuan bile ayağımda salliyorum
sumeyyeyilmaz yanikkozaanne normalde 5 diyorlar ya bizimki 5ten fazla maşallah. Mamayla besleniyoruz sadece 😣
sumeyyeyilmaz Berra_K heh aynısı sürekli bir kıvranmaaa gazı yok altı temiz karnı tokkkk kafayı yicemm
Fatoscum Berra_K kıvranıp duruyor sumeyyeyilmaz gazdan kıvranıyor,çıktı bitti zannediyorsunuz gaz masajı yapın bakın daha neler neler çıkıyor
sumeyyeyilmaz Busrkrkc gaz yok ya bizde damla kullanıyoruz daha iyiyiz cok şükür ama anlamadığım bir sekilde bir garip bugün :(((
sumeyyeyilmaz nurefsanakbulut bizimki de sadece mamayla besleniyor 90 ml veriyorum doyuyor yatıyor çişli bezinin sayısıda cok fazla maşallah ama anlamıyorum artık
Busedmr sumeyyeyilmaz ilacını 2 gündür vermedim ondan kaynaklı olabilir mi benimki de direniyor kac gündür kafayı yicem sıcaktan da olabilir
Busedmr sumeyyeyilmaz iki gundur benimki de öyle gazı var çıkarıyorum kundak yapıyorum bakıyor bana derin uyudu mu suan emin bile degilim
gizemkaran Kendi yatağıma alıp memede uyutuyorum bende şu an 2 ay 20 günlüğüz yaklaşık 1 aylıkken başladık mecburdum kafayı yemek üzereydim uykusuzluktan o bu şekilde rahat etti şimdi oda dinleniyor bende