Sevilayatlas bende ilk başta hipp kullandım gaz yaptı bebeğimde şimfi sma comfort kullanıyorum iyi geldi bebeğime ama o mamanında tek sıkıntısı heryerde bitmiş oluyor kaç gündür ne ebebek de var ne de Migros’larda stokları sıkıntılı bir mama anlayacağın canım ama ben mamadan çok memnunum severekte içiyor kızım