Kızlar oğlum dün ateşlendi gece boyunca sürekli ateş düşürücü şuruplar kullandım. Sabah doktora götürdüm. Boğazında kızarık var dedi doktor burnuda hafif akıyordu.enfluvir 12/mg şurup yazdı. Bu şurup domuz gribi geçirenler kullanıyormuş yorumlardan okudum. Oğluma herhangi bir test yapmadı. Grip olmuş dedi sadece. Aranızda kullanan var mı ?