Rabia3334 Kızlar bebeklerınızı gece mi yıkıyorsunuz gündüz mü günde üç beş defa kaka yapıyor her kakada mutlaka yıkıyorum ıslak mendile alıştırmadım çok yoruluyorum diyorum artık gündüz duş aldıracağıma gece aldırıp yatırsam mı hasta olur mu
Saudade Rabia3334 neden hasta olsun uzun aralıklarla yıkamazsanız hasta olur hem, 3 günde bir yıkarım ben yaz geliyor 1 gün arayla yıkarım.
Beyza18 Rabia3334 sırf ıslak mendille silmemek için her gün yıkıyorsanız normal kuru pamuklar var her bezde onu ıslatıp onunla temizleyip kurulayabilirsiniz ben öyle yapıyorum
Azraada58 Rabia3334 odanın sıcaklıgı iyise neden hasta olsun ben kışın 2 gnde 3 gnde bir yıkıyodum su 1 haftadr cok sıcak kızımda cok terliyor her aksam yıkayıp yatırıyorum senin bebiş küçükse havalar tam ısınana kadar yıkama aksam sende rahat edersin hasta olmaz diye
bebitonunannesi_ Rabia3334 şu an yaz ayı hergun sorun olmaz havalar soğuk olduğunda çocuğu hasta eder her gün duş
35lavanta Rabia3334 Son 1 aydır hergün yıkıyorum İzmirde yaşıyoruz burası sıcak oğlumda baya terliyor ben akşam üzeri yıkıyorum bütün günün teri gidiyor yemek yiyor uyuyor ama bir kaç güne hem öğlen hem akşam yıkarım kesin 😅
watermelonlove Rabia3334 Bugün 2 kere yıkandık. Uykudan çok terli uyanmıştı direk duşa soktum akşam da parktan geldik park sonrası yıkarım. Yazın bir sıkıntı olmadığını sürece her gün yıkarım bebekken rutin olsun diye her gün yıkıyordum kışın soğuğunda bile ama artık büyüdüğü için kışın 2 bilemedin 3 gün kalır.
1bebek1kedi Rabia3334 her gün gece uykusundan önce yıkıyorum rutin oldu artık bizim için, kuruluğa bağlı egzaması var kızımın doktor mutlaka her gün veya gün aşırı yıkayın dediği için 2 aydır böyle ilerliyoruz
Aslananne1 1bebek1kedi bizim de egzama var kuru olduğu için ama doktor bana kesinlikle her gün duş aldirma cildi kurur dedi 2 günde bir aldır sadece demişti bide duştan hemen sonra nemlendir dedi gün içinde de nemlendirmemi söyledi hangi doktor doğru Bn anlamadım 😅
Nazgull Rabia3334 1 gün yıkıyorum 1 gün yikamiyorum suanlik böyle gidiyoruz havalar tam ısınana kadar böyle gidicem gündüz aldır bence soğuk kesimdeywen hele gece soğuk alabilir ama doğrusu rutin alıştırmalarda banyo yaptırıp yatıran çok bebek var