Cly01 Kızlar biraz heyecanlıyım iyi kullandığımı düşünüyorum aslinda ama ilk kez gireceğim sabahtan 9da sınavım erken olması avantaj mıdır onerileriniz nelerdir
Mavisinannesi1804_ Cly01 bence 9 iyi bir saat çoğu kişi işe gitmiş olur trafik sakinleşmiş olur. Sakin ol heyacan yapma ışıklardan dönerken yanındaki arabaya iyi bak üzerine çıkma düz yolda vitesi küçük tutma neden yavaş giditorsun deyip kızabiliriker
Klymeneninatlasi Cly01 ocak ayında aldım ben 😁 şimdi fildir fildir geziyorum 😂 sinyaller çok önemli 🥲 dikkat ediyorlar. Ani frenden sonra mutlaka sinyal verip çık birde 25m geride sinyal unutma. Panik yapma rahat ol 😁 geçersin inşallah 😁
Ayseebebby Cly01 benimde pazar günü o kadar heyecanlıyım ki benimde ilk ve inşallah tek seferde alırız ben aşırı yoruldum ehliyet işinden🥲
ZmrNsa09 Cly01 Bence daha avantaj çünkü sakin oluyo sabah saatlerinde trafik pek olmuyo heycan yapmayin stop ettirmemeye calisin gerisi gelir he bide park yerinde kopya verdiyse hocaniz onlari uygulayn gecesiniz inşallah
dg1ozge Emniyet kemerini takmayı unutma. Kendime defalarca telkin etmeme rağmen az daha unutuyordum. 😂 yalandan aynaları da kontrol et. Rahat bir şeyler giy ben cok terlemiştim stressten.
Ayseebebby Klymeneninatlasi 25 metreye girerken mi sinyal yoksa geri giderken mi çünkü hocam bana sinyale gerek yok dedi sağa girince sadece verdim sinyal pazar günü var benimde sınavım
Cly01 Klymeneninatlasi küçük seylerden eliyorlar mi bı de çok sohbete tutmak isterlerse dikkatim bozulur diye korkuyorum
Klymeneninatlasi Ayseebebby 25m geride zaten dörtlü yaktığımız için gerek olmaya bilir ama çıkıştada yola dahil olacağınız için vermeniz gerekiyor diye biliyorum hocaya bir sorun isterseniz son dk yanlış bilgide vermiyim ☺️
Klymeneninatlasi Cly01 yok hayır hiç öyle korkulduğu gibi değil eğer çok sohbet etmek isterlerse hoca dahil oluyor olaya 😂 bende öyle olmuştu çünkü 🥲 küçük dediğinizde kastınız ne acaba 🥲
Cly01 Klymeneninatlasi araç kısımlarını sayarken hata yapsak onlar çok önemli mi yani mesela sürüş daha önemli geliyor bana
Klymeneninatlasi Cly01 yo zaten basit aslında araba kullanırken iç aksamların çoğunu kullanıyorsunuz ☺️ kendinize güven önemli hiç böyle kalan duymadım yani bilmiyorum zaten görünce aklınıza gelir ☺️
Cly01 Klymeneninatlasi gectim kızlar çok teşekkür ederim komisyonun rahattı bir kere parkta stop ettirdim heyecanlıydım biraz geri kalanlar güzel geçti başarılı oldunuz denildi 🙂🙂🙂
Klymeneninatlasi Cly01 kazasız belasız kullanın inşallah ☺️ hiç ara vermeyin kullanmaya yoksa çabuk unutuluyor ☺️☺️
ZmrNsa09 Cly01 araciniz varsa bol bol kullanin pratik yapmak icin nasil olsa aldm ehliyeti diyip cüzdanda bekletirseniz cabuk unutabilirsiniz
Cly01 Klymeneninatlasi sabah gectigimi öğrendiğim gibi ogleden sonra gezmeye çıktık 😂 aracmz biraz büyük zor oluyor ama zamanla alışırım inşallah teşekkür ederim