Merhaba kızlar Deneyimli anneler yardımcı olabilirmisiniz oğlum 7. Ayına girecek 1 aydır doğru duZgun ek gıda yemıyor ne yapsam en fazla 4 5 kasık alıyor ılk 2 kasıl ıstahlı sonra ağzına zorla vermeye calısınca yaygara kopuyor . Gunde 3 oğun yapıyorum sabah yumurta sarısı pekmez peynir veriyorum öğlen haşlama sebze yada muhallebi aksamda meyve püresi . Çok değişik bir bebek genelde eline vermemi istiyor kabağı felan yine ıkı uc lokma elıne tüm verdiğimde yiyor . Muhallebilerden pek hoşlanmıyor ay cok kafaya takıyorum artık ne yapsam çöp oluyor çünkü:( bu yollardan geçtiniz sizde bana tavsiye verebilirmisiniz?