Kızım 1 yaşını doldurdu pazar günü doğum günü partisi yapacağım. Organizasyon şirketi ile anlaştık konseptli olacak. Orada fotoğraf çekilmiş oluruz diye düşündüm ama yeterli mi sizce anı kalması için. 1 yaş çekimi yaptırdınız mı yada yaptıracakmısınız. İleride pişman olurmuyum acaba yaptırmadığıma. Bana fikir verin lütfen özellikle hem konseptli doğumgünü hemde 1 yaş çekimi yaptıranlar olmasa da olurdu diyormusunuz.