Tugbakartal 15 aylık kızım el ayak hastalığı dendi, huzursuz eli ağzında acı çekiyor, doktorun verdiği ağız losyonunu sürünce kusuyor, önerisi olan var mı? Daha önce başına el ayak hastalığı geçiren süreç nasıl ilerliyor
Sermincev Tugbakartal aynı hastalığı şuan bizde yaşıyoruz, oğlum 14 aylık. Doktor hiç bir losyon vermedi uyku ve iştah sıfır, onu öyle gördükçe ben kaşınıyorum deliricem. :(
Rabia_solmaz Tugbakartal canım bizde olduk o hastalığı doktor yaradan boğazı kapanmış dedi ki çocuk su dahi icemiyordu karadut özü yada şurubu al aktardan ver hinkere bak hemen faydasını göreceksin çok iyi geliyorrr
Tugbakartal Ağız için solüsyonu verdikçe kusuyor artık vermeyeceğim yavrum perişan oldu zar zor emdiği sütü de kustu. İnş daha da ilerlemeden kurtuluruz
Sermincev Tugbakartal LadyBugg Benim oğlumun şuan 5.günü hastalıkta. Dün sabahtan beri kızarıklar çoğalmayı bıraktı ve kabuk bağlamaya başladı iştah yerine geldi uyku da düzeldi ama ben onu o halde gördükten sonra hastalandım direncim düştü ve bana da geçti. Lütfen direncinizi yüksek tutun güzel beslenin vitamin alın, emin olun o kadar kötü bir hastalık ki kaşıntıdan uyuyamıyorum, yavrularımız nasıl dayanmış buna inanamıyorum:(
LadyBugg Benim oğlumun 4.gunu tamamen emmeyi birakti artk. Ne yiyor ne içiyor. Yuksek ateşle başladı kulak ve boğaz enfeksiyonu ciltte kızarıklıklar. Allahim bir an once bu süreci atlatmayi nasp etsin. 🤲🏻 yavrularımız hic hasta olmasn 😔