Merhabalar,
47 günlük bebeğim uykuya dalarken çok zorlanıyor, uyudu zannediyorum yatağına yatırınca hemen gözünü açıyor. Gün içinde uykuya dalsada 5-10 dk sonra kendiliğinden uyanıyor. Geceleri ise uyurken çok fazla hareket ediyor, sıçrıyor, korkuyor fakat gözünü açmıyor. Hiç rahat ve derin uyku uyuyamıyor sanki. Ne yapacağımı bilemiyorum, çoğunlukla kucağımda tutuyorum uyuduktan sonra sıçrayınca falan sallıyorum daha uzun süre uyuyor. Bu durum normal mi?