Burcu0725 aynı konudan muzdaribim bende😔Üşürmüş,terler mi sürekli bir kontrol halindeydim.Ancak şimdi daha rahatım.Doktorumuzun önerisiyle halı altı ısıtıcısı aldık.Kızım çünkü hep yerde oynamayı seviyor.Eee haliyle yerden de cekiyordu soğuğu.Şimdi çok rahat ettik.Sadece birer kat giydiriyorum oda incecik.Ne soğuk ne de terliyor.Yoksa bende sürekli düşünmekten acaba demekten kendimi yıpratmıştım