Aynı durumdayımm 6 aylık oldu ve ek gıdaya baslıyoruz,baslamaya korkuyorum desem ınanır mısın?cunku bı suredır daha rahat yemek yıyorum ,sut içmesemde peynır ve arada kek pasta yıyorum ve gaz yapan yemekler,öuthiş gaz devam edıyor sureklı uykudan uyanıyor ıkınmaktan helak oluyo,dpktora ek gıda için gıttıgımde doktor kanlı kaka olmadıgo muddetce devam et alısıyor dedı ,ıkınmaları huzursuzlugu ve gazı nornalden saydı,ılk zaman pişiklerı cok oldu yavas yavas dıyet actıgımda. Şimdi yok gıbı bişi demekkı gercekten alışıyor dedım,gaz için beklemeye devam çok sınır bozucu bişi kocaman oldu ama gaz yuzunden uyutmaya calısmak kac saat suruyo,ama ek gıdada yogurt peynır dırek vermıcem ama kendım yemeye devam