Oo ben bir haftalıkken koydum, kangurusuz anne mi olur :) yenidoğana uyumlu alın mutlaka, sırtının C çeklinde kalması lazım ona dikkat edin. Ben neko aldım türk yapımı bir marka, switch modeli. aşırı memnunum. Hayat kurtarıyor çarşıya pazara giderken. Önüme asıyorum bebeyi yollar benim :) şimdi üç aylık olmak üzere, çok gazı varsa veya nanemollaysa kangurunun içinde uyuyor beni koklaya koklaya :)