slkmsncemile NaimeYilmaz Zeynep Umay 🌸 Kısaca Zuzu, Acını (ağzını) yediğim, götünü yediğim, Umiko, Aşkım, Bitanem, yavrum evladım falan diyoruz ama 🤣
Tubik57 Deryak52 kumsal ismini çok begeniyorum bnde normalde kumsal düşünüyordum ama ismi rüyamda gördüm cnsiyetini öğrenmeye 1 gün kala :) bide oglumun ilk aşkı Defne oğlum koyalım demişti özel kalsın istedim:)
Ardensmom34 delirmeceler oğluşumun adaşıymış sadece insanların alışık olmadığı isim olduğu için Arden derken sürekli erdem mi adem mi demeleri sinirinizi bozuyor mu sizinde 2 -3 defa tekrarlıyorum Arden derken 🤦
Rubab_Mommy nuryaas Teşekkür ederim.🌺Hz.Hüseyinin zevcesinin ismi.Beyaz bukut,karlı ve faydalı anlamlarını taşıyo ✨
icorik Sevdaaaa iki ismi de kullanıyor musunuz ben Barış çok seviyorum eşim de Ömer diyor. İkisini koysam mı bilemedim tecrübeii bir anne olarak tavsiyenizi bekliyorum 🤗
Sevdaaaa icorik evet genelde ömer barış diyoruz biz babamin adı ömer onu.koydum başına barışı da abisi koydu 🥰❤🧿tavsiye ederim isim çok güzel