minel_gms İki aylık bebeğimin gözü hangi damlayı kullansam da iyi gelmedi ve gözü hel yasariyo çapaklaniyo ,
Serap11 minel_gms Anne sütü damlatıyorlarmış eskiden, benim bebeğimde de vardı 18 günlük şu an. Doktor göz damlası verdi ama geçirmedi kaç gündür. Geçen annem sütümden damlattı illa, bir daha tekrarlamadı gerçekten
PamukPrensesannesii minel_gms pamuğa çay döküp sildiniz mi ? Bizim doktorumuz tavsiye etmedi göz damlasını 🤷 bu yöntemi deneyin dedi
Papatya14 minel_gms çay sur canım doktorum dedi süt damlatma süt besleyici bişey olduğu için capagi da besler çoğaltır geçirmez dedi gercektende öyle oldu
Busr-2203 minel_gms bizimde aynı sorun vardı şuan 2 ay 18 günlük olduk geçti çok şükür doktor bebeklerin gözyaşı kanalları tıkanık olduğu için sulanması çapaklanmasın normal dedi masaj verdi ama merak etmeyin kendiliğinden geçti sizinkide geçeçektir benim oğlum gözünü açamıyordu kulak çubuğuyla ılık suyla hep temizledim sadece
Emine_elis minel_gms eltimin çocuğa da oldu doktor pamuğa çay damlat onunlda da sil demiş . Bide damla vermiş
Defnem23 minel_gms bizede oldu serum fizyoloji ile her beslenmede sil dedi doktorum gazli bez ilr birde göz kanslının ordan burun deliğine doğru serçe parmak ile hafif tampon yapa yapa Açtım kanalı. Düzeldi öok şükür. İlk başta netira damla verdi ama o da antibiyotik olduğu için çok kullanöadım çok az çok çapak vardı çünkü. Bi doktora danışın ama masaj çok iyi geliyor