Dün emzirmeyi sonlandırdım. Bugün berbat haldeyim. Memelerim doğum yaptığım ilk gün ki gibi oldu. Sanki içini yarmışlar taş doldurmuşlar. Ateş gibi de yanıyor, sızlıyor memelerim. Yani süt doldu farkındayım ama ne kadar böyle sürer? Sağmadım da tekrar arz-talep olayı olmasın diye. Sürekli sütüm akıp duruyo. Ne yatabiliyorum ne uzanabiliyorum 😏