Hanımlar merhaba oğlum 26 aylık tek başına oynamıyor gerçekten çok yoruldum öyle oturup da oyun oynamıyor kovalamaca saklanbac koşturmaca pilim bitiyor evim o kadar dağınık ki bulaisklari bile bazen hergun yikayamiyorum eşim gece geliyor bir saat anca faydası var büyüdükçe kolaylaşır demişlerdi daha da zor oldu yemeği bile uyurken yapabiliyorum oyun oynamaktan bıktım çok sıkıldım kendi kendine oynasa bende otursam izlesem istiyorum çok mu nasıl alistiririm ben oynamasam oynamıyor sürekli etkinlik oyun kendime zaman ayırmayı bırak evin işini bile yapamıyorum bir akıl verin napabilirim