Kızlar bebeğim 1,23 günlük bir aylık daha değilken başladı bizim bu durum :( şuan kullandığımız buji 789du üç hafta kullandık dün kntrolümüz vardı ilerlemediğini kendi kendisine yapmadığını söyledim baktı evet dedi ve şimdi yükseltti 10,11 olana geçtik sizde durumlar nasıl olurda iyileşen bebişiniz olduysa ne zaman a kadar sürdü bu süreç çok üzülüyorum hep ıkınıyor huzursuzlaşıyor