Cocukgelisimcimomy Merhaba kızlar ben 30 gün önce sezeryan ile doğum yaptım son 3 4 gündür dikiş yerleri çok kaşınıyor dokununca ağrı olduğu için dokunamiyorum da bu durum normal mi