Merhabalar bebeğim 2 aylık ve günde sabah uyandığın da ki bez harici gün içinde en fazla iki tane değiştiriyorum. aç olduğunu düşünmüyorum çünki sürekli emziriyorum ardından sağıp biberonla veriyorum bazen istemiyor kusuyor da üstelik, ama kafama takılıyor günde 7 bez değiştirenler varmış kilo alımı da en son 15 gün önce doktora götürdüğümüzde çok iyi almıştı maşallah bunun içinde doktora götürecem ama sizlerede sormak istedim fikri olan vardır diye