Daha ilçe seçimleri yapılmadı 🤷🏻♀️
Nasıl,heyecan var mı ? Bebekleriniz kaç aylık ☺️
Planlarınız neler? 1. Grupla mı 2. Grupla mı gideceksiniz?
Nakliye için ücret öğrenenleriniz oldu mu ?
Nakliyeyi paylaşacaklar var mı ?
Gibi gibi genel bir sohbet postu olsun istedim ☺️