NilBensu Merhabalar 2,5 yaş kızım iki Gündür atesli. Aynı zamanda azı dişide çıkıyor. Kafa ateşi 38-38.4 arası değişirken aynı anda koltuk altı ölçümü 37.2-37.5 ı geçmiyor. Neden bu kadar fark çıkıyor merak ettim?
Hobbalayarim NilBensu dış çıkarırken herzaman kafası daha atesli olur o yüzden. Masallah geç çıkarmış benim 7.5 aylık 3 disi çıktı 4. Geliyor 😀
Yaseminazizbebek NilBensu kulak enfeksiyonu oluyor kafa ateşi çıkınca benim oğlumun da öyleydi tam 20gun cekdi yavrum benim
NilBensu Hobbalayarim masallah bebisinize. geri dönüş için Teşekkür ederim evet olabilir . Son bir tane kalmıştı azi dişiydi oda , bakalım İns çabuk biter ateş 🥰
Derendemirci07 NilBensu evet crp si yüksek çıktı. 2 gündür iğne vuruluyoruz 5 gün vurulucak sonra tekrar bakılıcak 2 gündür çok şükür ateşimiz yok. Geçmiş olsun bu aradaa 🙏🏻
Bukrelinam Derendemirci07 bizimde durum bu şekilde acile gttik çocuk doktoru yok diye pek ilgilenmedi ateş düşmezse gelin dedi pazartesi gdecegiz doktora ama iki gün nasl geçecek blmiyorum
Derendemirci07 Bukrelinam bizimde hafta sonuna denk gelmişti evde başında nöbet tuttum 2 gün boyunca dönüşümlü ateş düşürücü myflor probiyotik falan verdim canım zor. Geçmiş olsunn 🙏🏻
Derendemirci07 momybaby 14 çok yüksek değildi ama 4 gün ateşle uğraştık biz. İğne vurulduk sonra 5 gün boyunca
momybaby Derendemirci07 bizimde 80 lere kdr cikmisti ya. antibiyotik kullanmadan da gecmiyor. hastaneye gidince kendi cihazlarindan bakinca ates gozukmuyor. ben kulak olcerle ölçüyorum 39 cikiyordu. crp 80 olan cocugun atesi olmamasi mumkun mu. cidden enfeksiyonda kafa ateşi daha baskin. siz hangi cihazla ölçüyordunuz
Derendemirci07 momybaby bendede bebek için olan kulaktan ve alnından ölçen var kulaktan ölçünce 39 küsür çıkıyodu bizimde cayır cayır yanıyodu çocuk
Derendemirci07 Bukrelinam iesef diye antibiyotik iğne vurulduk 5 gün boyunca. Bende diş diş diyodumda crp yüksek çıktı biraz. İnşallah sizinki diştir 🙏🏻