İyi günler anneler dün sağlık ocağına aşı vurulmaya gittik rota ve karma hemşire terliyor mu dedi evet emerken çok terliyor dedim bazen bıngıldakta azcık içeriye göçük su eksikliğinden olur dedi oysa hem mama hem meme alıyor oğlum ve meme daha fazla 5 ayın içindeyiz bende kaynamış soğumuş su vermeye başladım korktum var mı bı durumla karşılaşan