Bugün 5-6 kez kaka yaptı. Katı formdaydı netten alıştığım kadarıyla normal diyor ama silmekten sanırım bebeğimin popusu iyice kızardı. En son altını açtığımda silerken poposundaki pişik yer kanadı. Cok korktummmm. Var mı öneriniz?
Edit: Sucream kullaniyorum