Ogretmenanneyim ayy 1 haftadır yol stresi sarmıştı beni de. 6 aylik bebegimle 10 saat gidicez, valla benim tavsiyem dua etmek hahaha ben öyle yapıyorum. Arabayi hic sevmeyen bir bebek nasıl olur ne yaparız bilmiyorum. Defalarca otobanda durup kucağımda yürüye yürüye uyutmuslugum var 1 saatlik yolda bile. Gece yola çıkmak mantikli olur diye düşünüyorum ama bu sefer de gece uyumaz uyku düzeni şaşarsa diye korkuyorum. Dua kizlar dua, salavat zinciri baslatalim hahaha
He bir de yanıma bay bay night damla almayı düşünüyorum Cook Cook zorda kalırsam kullanmak için:(((