Serifekmroglu1 Ya kızlar kızım 7.5 aylık ara ara böyle ensesi ve saçının içi kızarıyor bi süre sonra geçiyor daha küçükken alerji testi yaptırdım hem kan hem koldan çıkmadı hiçbişey sizce neden olabilir
benoyleuygungordum_ Serifekmroglu1 bizimde oluyor böyle, doktorumuz terinden olabilir dedi. Mesela emiyorsa sizin yediklerinizde teriyle atılırken böyle yapabilirmiş
benoyleuygungordum_ Serifekmroglu1 olabilir benim bebeğim de uyurken terliyor kafası sırılsıklam uyanıyor mesela 😔