Arkadas3495 Kızlar bugun spiral taktırdım hatta düzgün takmamışlar tekrar doktor taktı lekelenme ağrı olabılır dedi sizlerin ağrı lekelenme ne zaman gectı ve memnun musunuz kayma vs oldu olduysa belirti ne veriyor
Sedaminel41 Arkadas3495 agri bikac gün oldu lekelemeyin olmadı bende ama olanlar var kalmadığı için şu an öyle farklı bi belirti yok ama kayma belirtisi olarak aşırı düzensiz kanama ve rengi hariç zamanlarında bile agri olurmuş ama iki üç aya anca duzene girer demişti doktor