6 aylık bebeğim bu gün sünnet oldu, sadece ilk kucağıma verdilerinde ağladı , sonrası çok normal , her zaman ki gibi devam ediyor . Fakat bebeğim ağladığı için o sırada doktora soramadım, bebeğim oturabiliyor, onu oturtabilir miyim ? Gece sağına soluna dönüp uyuyan bi bebek , dönse etse acır mı ? Şuan hiç acımıyomuş gibi davranıyor , farkında değil . Ama doktor 4 saate etkisi geçer demişti anestesinin belki ondan farkında değildir bilmiyorum, siz tecrübelerinizi yazar mısınız…