Haribo42 Kusta disarimi ciktin cnm yada misafir filnmi griptii.. nasil oldu kiyamam doktora git gecikmeedn
Zeynepnazinannesi Kusta Canım hiç bişey yapamıyorsun malesef çok küçük çünkü. Bol bol burnunu açık tut ve emiyorsa sürekli emzir. İlaç felan verilmiyor çünkü bebeğin küçük diye
Kusta Haribo42 bebeğim izmirde doğdu,18 günlükken ankaraya taşındık,31 günlükken annanneye samsuna geldi 😔 çocuğum 40 çıkmadan kaç km yol yaptı sanırım ondan 😔
Haribo42 Kusta ayy:( muhtemelen ondan keşke samsuna bari gitmeseydiniz ztn taşınmak va vs derken muhtemelen üşüttü çovuk hemen kaptı sonrada kıyamam ya
Haribo42 Kusta ben böyle yazınca üzülmüyosun dimi hakkını helal et valla benm en hassas olduğum konu bebeklern sürekli dışarda olması bu konuda çok rahat arkadaşlarım var aklım almıyor..
BuseK Kusta geçmiş olsun 🙏🏻 Tekrar terletip üşütmeyin Yani ne kalın ne ince giydirin ateşini kontrol edin düzenli burun içnide sürekli burun temizliği yapın serum fizyolojikle farklı bi müdahale yapamazsınız sanırım şuan ama bol bol emzirin bise kuru havada yatırmayın yani kalorifer varsa evde odada yattıgınız yerde ıslak havlu koyun üstüne