Ftm52 Merhaba anneler, ben dün tavsiye üzerine bebeğime Vicol gaz damlası aldım. Ama sanki bebeğim damlayı verdikten sonra sürekli uyuyor böyle olan var mı?
Ftm52 Anneolmak93 nasıl kullanıyorsunuz kaç damla? Acaba diyorum bebeğim gazı olduğu için uyumuyordu da şimdi rahatlayınca uyumaya başladı diye mi bana çok uyuyor gibi geliyor.
Anneolmak93 Ftm52 evet. Cnm gazlı bebek uyumaz huzursuzdur hep bizimde öyleydi vicol sayesinde rahat ladım günde iki defa veriyorum 5 e r damla 2 aylık kızım
Anneolmak93 Ftm52 kimyon çayını yap mutlaka o çok gaz çıkartıyor kaynamış bi bardak suya bi çay kaşıgı koy dinlensin kaşıkla içir üç dört kaşık ver gazı oldugunca
Anneolmak93 Ftm52 çok gazlısa 5 damla verebilirsin sorun değil çok ağır bi ilaç değil cnm 4 saatte bi verebiliyosun gaz damlalarını