Doktorumuzun yonlendirmesiyle mama başladık bugün ama hiç bir şekilde iciremedim. Kızım şuana kadar sadece anne sütü aldı, daha önce hiç biberon filanda kullanmadı sanırım bu sebepten biberon asla kabul etmiyor. Ne tavsiye edersiniz mamaya nasıl alistirabilirim ?