2 tane sezeryan doğum yaptım ikisindede en fazla 4 5 gün acım oldu ondan sonra temizlik yapmaya bile başlamıştım her vücut farklı ve herkesin ağrı eşiğide farklı yavaş yavaş toparlarsınız ama bol bol hareket edin hareksiz kalırsanız daha geç iyileşirsiniz