Tanıdığım sorabilecegim kimse yok yeni atandım tıbbi sekreterim çalıştığım hastanenin yarısından çoğu sürekli işçi zorunlu olarak sendikalilarmis benim gibi yeni atanan arkadaşlarımın bir kısmı da üye olmuş bu sendikaya ama güvenemiyorum bu sendikaya üye olan var mı herhangi bir sorun yaşar mıyım ?