Kola ağzıma sürmüyorum zaten ama hamileyken de şuan da emziriyorken de arada bir gazoz kaçamağı yaptım 🥲 çok sık değil. Hafta da bir bazen o da yok. Ben soğuk kahve çok severim. Bakalım şuan ne yapacağım. Kahve hem bebeği uykusuz yapıyormuş hemde soğuk olduğu için gaz yapar 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ galiba bende bu yaz soğuk kahveye hasret olacağımmm🥹🥹🥹🥹