Bebeğim 10 aylık. Bebek istedikçe emzirmeye devam edin deniliyor. Ben de emziriyorum hep ama sanki ben vermesem aklına gelmeyecek. Bi talebi olmuyo yani 😄 böyle bebekler var mı? Emmeyi ne zaman bırakır onu da bilmiyorum çünkü ben verdikçe alıyor. Ben anlamadım bu işi. Siz meme istediğini nasıl anlıyorsunuz?