Hasanasaf66 alkış ,baybay yap diyince yapmayabilir…. İnada bindiriyorlar şarkıyla eğlenerek destekleyin kuklaları konusturup destekleyinn ilgisini çekecektir ya da sevdiği bir oyuncak üzerinden gidin….Biz de 13baylik olacağız 2 gune al,ver,gel, koy,hayır bunları anlıyor kulağını gösteriyor,işaret parmağını kullanması için sürekli gösterin sürekli biz bu şekilde ogrettik bianda yaptı🧿 bultak oynatin,aktarma oynatin…. Bizde de hala babaildama var bababa ,dedede gibi bilinçli tek kelime demiyor yani babasına baba demiyor daha …. 1,2 ay gecikme olabilir 1 hafta israr ettiğiniz şeyler üzerinde durmayın sonra başlayın tavsiyem…muhakkak gelecektir 😊