2 bucuk aylık bitir bebeğim var düzeltmiş olarak 1 bucuk aylık aslında. Gündüzleri çok uyuyan bir bebek değildi ama yine de idare eder özellikle son 3 gündür asla uyumuyor gündüz toplasan 1 saat uyumuşluğu yok uykusu geliyor gözleri kıpkırmızı gazı yok karnı tok ama uyuyamadığı için çok mızmız ben tüm gün tüm uyku yöntemlerini deniyorum ancak 5 dk uyuyup geri uyanıyo ve ağlamaya başlıyor. Bu durumu yaşayıp atlatan var mı ? Hiçbir iş yapamıyorum tüm gün yanında uyutmaya calısıyorum kendim de çok yoruldum sabrım da kalmadı🤦🏻♀️