Oğlum 9 aylık oldu hala çok fazla kusuyor katı sıvı farketmeksizin herşeyi kusuyor doktorlara gittik tahliller verdik bişey çıkmadı motis şurup kullandım işe yaramadı kendi kendine geçecek diyolar ama ne zaman geçecek azalmıyor bile yarım kase yoğurt yiyor 4-5 kes kusuyor çok bunaldım ne ona üst baş dayanıyor ne bana ne eve. Bu durumu yaşayan var mı ne zaman geçti veya bişey kullandınız mı iyi gelen kusmasını kesen ?